NEJVÍCE VÁS ZAJÍMÁ

Často kladené dotazy

Běžně přijímáme objednávky či návštěvy v době od 7.00 do 14.00. V této době také expedujeme objednávky. Mimo tuto dobu můžete pro zaslání objednávky použít e-mail . V mimořádných případech lze domluvit i osobní převzetí hotové zakázky mimo tuto dobu za podmínky, že právě probíhá vícesměnný provoz. Přepravní služby a Česká pošta přejímá expedované zboží již od 11.00 hod. Proto se může stát, že Vaši pozdější objednávku budeme expedovat až další pracovní den.

Břity se dodávají jak na rozměr požadovaný zákazníkem, tak v „nekonečném“ pásu. Maximální délka břitu je však z důvodu manipulace 9 resp. 12 m podle rozměru břitu. Pro správné objednání je třeba znát sílu břitu hšířku břitu D a případně délku L. U některých rozměrů vyrábíme břity s úkosem. Více o rozměrech zjistíte ve složce „Nabídka“ v části „Břity na sněhové radlice“.

Jste u nás na správné adrese, v naší nabídce jsou i pryže, které nezanechávají typické černé šmouhy. Rádi Vám poradíme, co ve Vašem konkrétním případě použít.

Vyrábíme výrobky od jednoho kusu až po malé série.
U jednoho kusu je třeba brát v úvahu cenu formy. Pokud již Vámi požadovaný výrobek běžně vyrábíme, nebude to problém.
Pokud ovšem nevyrábíme a bude potřeba vyrobit novou formu, je zapotřebí přihlédnout k předpokládané ceně formy. Každý takový požadavek však je třeba řešit individuálně.

Neváhejte zavolat na naše telefonní čísla nebo přímo pana Zárečného, který se touto problematikou zabývá.

Obecně se doba dodání nedá stanovit paušálně. Je závislá na mnoha faktorech, zde nástin doby dodání dle druhu výrobku.

hardy spojek se snažíme zkracovat dobu dodání na co nejkratší, protože velmi často se jedná o náhradu poškozené spojky, díky které je Vaše zařízení mimo provoz. Pokud se nejedná o  velká množství hardy spojek, většinou jsme schopni expedovat v rozmezí 1-2 týdnů. Větší množství samozřejmě trvají déle, zde je termín dodání na dohodě.

břitů na sněhové radlice je situace složitější. Zde je možné dodání v rozmezí 1-2 týdnů až po 1-2 měsíce, v závislosti na množství objednaných břitů a ročním období, kdy objednáte/požadujete dodat. Obecně se dá říci, že důrazně doporučujeme objednávat v mimosezóně a zásobit se předem. V sezóně se dodací doby mohou výrazně prodloužit nejen díky skokovému navýšení poptávky ale i díky pracovnímu postupu výroby, kdy se tyto břity vyrábí dle rozměrů, a je tedy možné, že se na Váš požadovaný rozměr dostane až za delší dobu.

Výrobky pro vodní díla převážně vyrábíme v jarním a letním období. V ostatních obdobích vyrábíme v našich lisech břity na sněhové radlice a termíny dodání jsou jaro či léto. Výjimkou jsou produkty, které máme skladem, zde samozřejmě dodáme v řádech dnů.

Sevanitová těsnění dodáváme ve většině případů v rozmezí 2-4 týdnů, v závislosti na objednaném množství.

Nejsložitější situace je u pogumování kovů a technické pryže. Zde velmi záleží na 3 faktorech.

Prvním faktorem je existence formy. Pokud forma neexistuje, termín se může prodloužit v řádech týdnů, v závislosti na složitosti formy a vytíženosti nástrojárny.

Druhým faktorem je objednané množství. Výroba většího množstvích trvá samozřejmě déle, než-li u menšího.

Třetím faktorem je aktuální vytížení výroby.

Velmi obecně se dá říci, že dodací doba se může pohybovat od cca 2 týdnů po 3 měsíce, někdy i déle.

Výše uvedené informace jsou obecným shrnutím, konkrétní dodací termín pro Vaši objednávku či poptávku Vám na vyžádání sdělí naši pracovníci.

Naše působnost se neomezuje pouze na oblast České republiky. Naše výrobky úspěšně dodáváme i do ostatních států, velké obchodní partnery máme např. v sousedních státech – Slovensku, Polsku či Německu. Pravidelně dodáváme třeba i do Švýcarska.
Od našich stálých zákazníků víme, že naše výrobky mají použití nejen v rámci Evropy, ale třeba i Asie či Ameriky.

Daňové doklady zasíláme buď v balíku se zbožím (v případě více balíků v jedné dodávce ve zřetelně označeném balíku), nebo e-mailem na žádost zákazníka.

Ačkoliv je naší prioritou vyrábět výrobky nejvyšší kvality, nemůžeme vyloučit, že se v určitých případech může vyskytnout nesrovnalost. V takovýchto případech nás neváhejte kontaktovat, tyto situace řešíme individuálně.

FAQ