Často kladené otázky
Jaká je Vaše pracovní doba?
Běžně pracujeme v době od 5.30 do 14.00. V této době expedujeme a přijímáme objednávky. Mimo tuto dobu můžete pro zaslání objednávky použít fax nebo e-mail 770 Capital отзывы клиентов о Брокере в Google . V mimořádných případech lze domluvit i osobní převzetí mimo tuto dobu za podmínky, že právě probíhá vícesměnný provoz. Přepravní služby a pošta přejímá expedované zboží již od 11.00. Proto se může stát, že Vaši pozdější objednávku budeme expedovat сео днепр další pracovní den.
seo servicesKolik kusů vyrábíte?
Otázka: Potřeboval bych si u Vás nechat vyrobit pryžový díl. Mám vzorek, ale potřebuji jen jeden kus. Je to možné?
Odpověď : Vyrábíme výrobky od jednoho kusu až po malé série. U jednoho kusu je třeba brát v úvahu cenu formy. Pokud již Vámi požadovaný výrobek běžně vyrábíme, nebude to problém. Pokud ovšem nevyrábíme a bude potřeba vyrobit novou formu, pak je třeba zvážit, zda se Vám to, s přihlédnutím k předpokládané ceně formy, vyplatí. Každý takový požadavek však je třeba řešit individuálně. Neváhejte zavolat na naše telefonní čísla nebo přímo pana Kosu, který se touto problematikou zabývá.
Potřebuji nový břit na sněhovou radlici. Jaké délky břitů vyrábíte ?
Břity se dodávají jak na rozměr požadovaný zákazníkem, tak v "nekonečném" pásu. Maximální délka břitu je však z důvodu manipulace 9 resp. 12 m podle rozměru břitu. Pro správné objednání je třeba znát sílu břitu h, šířku břitu D a případně délku L. U některých rozměrů vyrábíme břity s úkosem. Více o rozměrech zjistíte ve složce "Nabídka" v části "Břity na sněhové radlice".
Obdržel jsem "Žádost o kontrolu existence předpisu". Doklad, uvedený na Vaší žádosti v naší evidenci chybí. Jak mám postupovat?
Daňové doklady zasíláme buď v balíku se zbožím (v případě více balíků v jedné dodávce ve zřetelně označeném balíku), nebo poštou v případě předpisu úhrady za poskytnuté služby.
Uplyne-li splatnost Vašeho závazku, zasíláme Vám žádost o kontrolu existence tohoto předpisu ve Vaší evidenci. Tím se ve většině případů dozví účtárna, či účetní, že jí "něco" chybí. Pak na žádost zasíláme daňovéhý doklad znovu přímo osobě, které si tento znovu vytiště daňový doklad vyžádala. Veškeré kontakty a informace o předpisu jsou součástí tohoto dopisu.
V případě, že nemáme odezvu na tuto žádost, a přesto nedojde k úhradě naší pohledávky, zasíláme další dopis - upomínku. V případě, že ani po upomínce neobdržíme úhradu, zasíláme statutárnímu zástupci (případně dozorčímu orgánu) druhou upomínku. 90 dní po splatnosti jsme nuceni předat neřešené nesplácené pohledávky k vymáhání. Vyjímku tvoří zálohové faktury - viz. obchodní podmínky.